2022թ. հունվարի 25-ին Ա.Մակարյանի նախագահությամբ ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում կայացավ տնօրենության նիստ, որին մասնակցում էին տնօրենության անդամները, հրավիրված էին Կրթական բարեփոխումների և դասախոսների վերապատրաստման բաժնի վարիչ Ն.Գրիգորյանը, Գնումների, մատակարարման և պահեստավորման բաժնի մասնագետ Ա.Ալեքսանյանը:
Առաջին հարցի՝ 2021-2022 ուստարվա առկա ուսուցման համակարգում 1-ին կիսամյակի հետազոտական աշխատանքների արդյունքների վերլուծության մասին զեկուցեց ԿԲԴՎ բաժնի վարիչ Ն.Գրիգորյանը: Նա մասնավորապես նշեց, որ 2021-2022 ուստարվա առաջին կիսամյակում հետազոտական բաղադրիչ պարունակող դասընթացների թիվը եղել է 27 (134 աշխատանք ընթացիկ քննությունից, 136 աշխատանք ընթացիկ ստուգումից):
ԵՊՀ-ի բակալավրի և մագիստրոսական կրթական ծրագրերի մասնագիտական դասընթացներում հետազոտական աշխատանքների կատարման կարգի 13-րդ կետի համաձայն՝ ամբիոններում երրորդ շաբաթվա ընթացքում հաստատվել են հետազոտական աշխատանքների թեմաները և ներկայացվել ուսանողներին:
ԿԲԴՎ բաժինը 2021թ. սեպտեմբերից 2022թ. հունվար ամիսներին կազմակերպել է 4 առցանց հանդիպում-քննարկում 2021-2022 ուստարվա 1-ին կիսամյակում հետազոտական բաղադրիչ պարունակող դասընթացները վարող դասախոսների հետ, որոնք վարել է ԵՊՀ ԻՄ-ի տնօրենի պաշտոնակատար Ա.Մակարյանը: Հանդիպումների ընթացքում քննարկվել են հետազոտական թեմաների ընտրության, աշխատանքների պատրաստման, դրանց ներկայացման և գնահատման չափանիշները, վերջին հանդիպման ժամանակ ներկայացվել են արդյունքները, դասախոսները ներկայացրել են առաջացած խնդիրները, ուսանողների ձեռքբերումներն ու բացթողումները: Բաժինը հետևել է, որ ամբիոններն ու դասախոսները պահպանեն Հետազոտական աշխատանքների պատրաստման և գնահատման կարգով սահմանված ժամկետները. թեմաները ժամանակին հաստատվեն ամբիոնների նիստերում, ժամանակին տրվեն ուսանողներին, և որ ամենակարևոր է` աշխատանքները գնահատվեն ըստ ներկայացված չափանիշների և գնահատման սանդղակի:
Հանդիպումների ժամանակ պարզ է դարձել, որ ամենամեծ խնդիրը գնահատման ձևի դեպքում՝ առանց եզարափակիչ գնահատման դասընթացներում է առաջանում՝ պայմանավորված այն հանգամանքով, որ դասընթացի երկրորդ մասը դուրս է մնում գնահատման պրոցեսից: Ուստի որոշվել է դիմել կրթական ծրագրերը վերանայող աշխատանքային խմբերին` հետազոտական աշխատանքներ պարունակող դասընթացների գնահատման ձևերը փոխելու` դարձնելու եզրափակիչ գնահատումով:
Որոշվեց.
Երկրորդ հարցի՝ 2022-2023 ուսումնական տարվա ԵՊՀ ԻՄ-ի ուսման վճարների չափերի վերաբերյալ զեկուցեց գլխավոր հաշվապահ Մ.Մխիթարյանը: Նա նշեց, որ 2020-2021 ուստարվա համար 5 մասնագիտություններում ուսման վարձավճարները որոշակի չափով բարձրացվել էին՝ հաշվի առնելով, որ մասնաճյուղում վարձավճարների չափը ամենացածրերից էր հանրապետությունում (ԵՊՀ ԻՄ-ի գիտխորհրդի նիստ, №44, 07-14.04.2020):
Այս հարցի կապակցությամբ արտահայտվեցին Գիտխորհրդի անդամները: Ա.Մակարյանը նշեց, որ վարձավճարների չափերը երկար տարիներ մնացել էին անփոփոխ՝ բացառությամբ 5 մասնագիտական կրթական ծրագրերի («Ֆինանսներ (ըստ ոլորտի)», «Ինֆորմատիկա և կիրառական մաթեմատիկա», «Անգլերեն լեզու և գրականություն», «Ֆրանսերեն լեզու և գրականություն», «Տարրական մանկավարժություն և մեթոդիկա»): Հաշվապահությանը հանձնարարվել էր իրականացնել հանրապետության մյուս բուհերի հետ համեմատական վերլուծություններ, որոնց համաձայն՝ մասնաճյուղի վարձավճարները դեռևս շարունակում են մնալ ամենացածրերից մեկը: Տնօրենը հավելեց, որ դեռևս նախանցած տարի Գիտական խորհրդում կարծիքներ էին հնչել տարեկան փոքր չափերով բարձրացնել ուսման վճարները, սակայն պատերազմական և համավարակային իրավիճակով պայմանավորված՝ որոշվել էր ձեռնպահ մնալ բարձրացումից:
Մ.Աթոյանը և Ա.Մարգարյանն առաջարկեցին բոլոր մասնագիտություններում վարձավճարները բարձրացնել սղաճի՝ 10%-ի չափով, իսկ Մ.Օթարյանն առաջարկեց բարձրացնել 20.000 ՀՀ դրամի չափով: Վ.Աղաբաբյանը կարծիք հայտնեց, որ Կիրառական արվեստի ֆակուլտետում վարձավճարները ճիշտ կլինի թողնել անփոփոխ, քանի որ տվյալ ֆակուլտետի ուսանողները դասապրոցեսին պատրաստվելու համար լրացուցիչ պարագաներ են ձեռք բերում իրենց հաշվին:
Որոշվեց՝ ԵՊՀ ԻՄ-ի՝ 2022-2023 ուստարվա համար բոլոր կրթական ծրագրերի (բացի Կիրառական արվեստի ֆակուլտետում իրականացվող կրթական ծրագրերից) վարձավճարները 20.000 ՀՀ դրամի չափով ավելացնելու առաջարկ ներկայացնել ԵՊՀ ԻՄ-ի գիտական խորհրդի քննարկմանը:
Երրորդ հարցի՝ Գնումների, մատակարարման և պահեստավորման բաժնի գործունեության հաշվետվության (2021թ. սեպտեմբեր-դեկտեմբեր) և 2022թ. մասնաճյուղի գնումների պլանի մասին զեկուցեց ԳՄՊ բաժնի մասնագետ Ա.Ալեքսանյանը: Նա նշեց, որ Գնումների, մատակարարման և պահեստավորման բաժինը 2021թ. սեմտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսների ընթացքում ապրանքների և ծառայությունների ձեռքբերման համար կատարել է էլեկտրոնային աճուրդով 1 մրցույթ, իսկ մեկ անձ՝ գնման ձևով 86 գնում: Ընդհանուր առմամբ կատարվել է 9.318.172 ՀՀ դրամի գնում: Էլեկտրոնային աճուրդով կայացած մրցույթներին մասնակցած 2 կազմակերպությունների հետ կնքվել են պայմանագրեր, որոնց արժեքը կազմել է 213.900 ՀՀ դրամ: Ձեռք բերված բոլոր ապրանքատեսակները մուտքագրվել են պահեստ: 2022 թվականի հունվար ամսին, ըստ հաստատված նախահաշվի, կազմվել է 2022 թվականի գնումների պլանը, որի հիման վրա կարող ենք սկսել գնումների գործընթացը:
Որոշվեց՝ Գնումների, մատակարարման և պահեստավորման բաժնի գործունեության հաշվետվության (2021թ. սեպտեմբեր-դեկտեմբեր) և 2022թ. մասնաճյուղի գնումների պլանի մասին Ա.Ալեքսանյանի զեկուցումն ընդունել ի գիտություն:
Ընթացիկ առաջին հարցի՝ «Դպրոցական մանկավարժություն և մեթոդիկա» կրթական ծրագրի ավարտական կուրսի մագիստրոսական թեզերի նախապաշտպանության մասին զեկուցեց տվյալ կրթական ծրագրի համակարգող Ա․Մարգարյանը: Նա նշեց, որ ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղում հեռակա ուսուցման մագիստրոսական թեզի պատրաստման և գնահատման կարգի համաձայն՝ պաշտպանությունից 3 շաբաթ առաջ (հունվարի 12, 13) իրականացվել է թեզերի նախապաշտպանություն, որին մասնակցել է 24 ուսանողից 23-ը (1 ուսանող հիվանդության և թեզին վերաբերող պահանջները ժամանակին չկատարելու պատճառով չի մասնակցել նախապաշտպանությանը)։ Մինչև նախապաշտպանությունները ուսանողներին տրամադրվել է թեզի կառուցվածքի և ձևի մասին խորհրդատվություն: Նախապաշտպանության ողջ ընթացքին մասնակցել և կարևոր առաջարկություններ ու դիտողություններ է արել կրթական ծրագրի ղեկավար պրոֆեսոր Հայկ Պետրոսյանը։ Ուսանողներն իրենց աշխատանքներում առկա բացթողումներն ու թերությունները մինչև հունվարի 15-ը շտկել և թղթային ու էլեկտրոնային տարբերակով հանձնել են Ուսումնամեթոդական վարչության մագիստրոսական ծրագրի իրականացման պատասխանատուին։ Արդեն ընտրված են գրախոսները (հիմնականում դրսից), թեզերն ուղարկվել են գրախոսման (վերջնաժամկետը՝ 29․01․2022)։ Ներկայումս և՛ գրախոսությունները, և՛ ղեկավարների կարծիքները հավաքագրում են: Հրամանագրված են հանձնաժողովը, քարտուղարը: Կազմվում է ժամանակացույց, որով ուսանողները, ղեկավարներն ու գրախոսները կտեղեկանան իրենց մուտքերի ժամերի մասին: Ամփոփիչ ատեստավորումը լինելու է առկա տարբերակով, իսկ ղեկավարի և գրախոսի մասնակցությունն ապահովելու համար հնարավոր կլինի նաև առցանց տարբերակով մասնակցությունը։ Թեզերի պատպանությունը տեղի է ունենալու 2022թ․ փետրվարի 5-ին:
Որոշվեց՝ «Դպրոցական մանկավարժություն և մեթոդիկա» կրթական ծրագրի ավարտական կուրսի մագիստրոսական թեզերի նախապաշտպանության մասին Ա.Մարգարյանի հաղորդումն ընդունել ի գիտություն:
Ընթացիկ երկրորդ հարցի՝ հեռակա ուսուցման համակարգում ուսանողների ուսանողական իրավունքների վերականգնման վերաբերյալ զեկուցեց Ուսումնամեթոդական վարչության պետ Ա.Դավթյանը: Նա նշեց, որ ԵՊՀ ԻՄ-ի հեռակա ուսուցման համակարգի 2 ուսանողներ դիմել են իրենց ուսանողական իրավունքները վերականգնելու համար: Ուսումնամեթոդական վարչության կողմից ստուգվել են ուսանողների ներկայացրած փաստաթղթերի համապատասխանությունը Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողների հեռացման (ազատման) և վերականգնման կարգին, որի համաձայն՝ նրանց թույլատրվում է վերականգնել իրենց ուսանողական իրավունքները:
Որոշվեց՝ Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ուսանողների հեռացման (ազատման) և վերականգնման կարգի III մասի կետերին համապատասխան՝ վերականգնել ԵՊՀ ԻՄ-ի հեռակա ուսուցման համակարգի 2 ուսանողի ուսանողական իրավունքները:
Ընթացիկ վերջին՝ մասնաճյուղից ուսանողի հեռացման հարցի մասին դարձյալ զեկուցեց ՈՒՄՎ պետ Ա.Դավթյանը: Նա նիստի մասնակիցներին ներկայացրեց Հումանիտար գիտությունների ֆակուլտետի դեկանի պաշտոնակատար Կ․Պողոսյանի զեկուցագիրը, ըստ որի՝ ՀԳՖ հեռակա ուսուցման համակարգի 1 ուսանող (պայմանական հրամանագրված) առարկայական տարբերությունները չհանձնելու պատճառով ենթակա է մասնաճյուղից հեռացման:
Որոշվեց՝ հիմք ընդունելով Հումանիտար գիտությունների ֆակուլտետի դեկանի պաշտոնակատար Կ․Պողոսյանի զեկուցագիրը և ԵՊՀ ԻՄ-ի ներքին կարգապահական կանոնների 62․8 կետի պահանջները` ՀԳՖ հեռակա ուսուցման համակարգի տվյալ ուսանողին (պայմանական հրամանագրված) առարկայական տարբերությունները չհանձնելու պատճառով 2021-2022 ուստարվա 1-ին կիսամյակից հեռացնել մասնաճյուղից: